
Cyber Psychology
Ακαδημία Παιδιών και Εφήβων - Έφηβος και Οθόνες
#psychoeducation #video_games #psychology
#cyber_phychology
Ακαδημία Παιδιών και Εφήβων Virtualis "Εφηβος & Οθόνες"
Στο πλαίσιο της Ακαδημίας Παιδιών και Εφήβων Virtualis παρέχονται workshops, εβδομαδιαίας συχνότητας και διάρκειας μιας ώρας.
Οι στόχοι των workshops είναι πολλαπλοί, ο βασικότερος όλων είναι η δόμηση εμπιστοσύνης απο το παιδι ή τον έφηβο με τον θεραπευτή προκειμένου να μπορέσει να μοιραστεί σκέψεις και ανυσηχίες του για το μέσον. Επίσης κύρια επιδίωξη των βιωματικών σεμιναρίων είναι η ψυχοεκπαίδευση του παιδιού για την εναρμονισμένη χρήση των οθονών ( pc, laptops, tablets & mobiles ) στην καθημερινότητα του και η ψυχοκοινωνική επένδυση σε μια πραγματική σχέση και σε μια κοινότητα συνομιλήκων του.

#academy #virtualis #parental_control
Είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε γιατί οι έφηβοι αγαπούν τόσο πολύ την εικονική πραγματικότητα;
Γιατί λοιπόν το εικονικό ελκύει τους νέους και ιδιαίτερα του εφήβους; Είναι λες και το πέρασμα απ την παιδική ηλικία στην εφηβική ζωή συμβολίζεται μέσα απ’ την ενασχόληση στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας. Η ένταξη και η αποδοχή στην εικονική πραγματικότητα συνιστά μια διαδικασία αναγνώρισης σε μια κοινότητα η οποία διέπεται απ’ τους δικούς της νόμους και κανονισμούς. Τα video games σαν άλλες εικονικές κοινότητες προσφέρουν στους νέους έναν ουτοπικό κόσμο, μια τέλεια κοινωνία στην οποία ο καθένας καταλαμβάνει άκριτα – ελεύθερα όποια θέση θέλει.
Η ενασχόληση του παιδιού μέσα σ αυτήν την άλλη πραγματικότητα συνιστά ένα τρόπο διαφυγής και ανακούφισης απ’ την εξωτερική πραγματικότητα. Παρατηρείται μια έξαρση αυτού του είδους εθιστικών συμπεριφορών γεγονός που οφείλεται στη δυσκοίλια του σημερινού έφηβου να αυτονομηθεί, να βρει την ταυτότητα του. Ο κυβερνοχώρος σχετικά απλόχερα προσφέρει την τόσο πολυπόθητη ταυτότητα στον έφηβο και την εγγραφή σε μια ομάδα, την αίσθηση ότι ανήκει κάπου. Είναι προφανές ότι το σημερινό παιδί δεν μπορεί να αποκοπεί από υφιστάμενα πρότυπα, δηλαδή δεν μπορούμε να θεωρούμε εξ αρχής τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως κάτι το απαγορευμένο για την καλή ψυχική ανάπτυξη του παιδιού.
Το πρόβλημα δημιουργείται όταν περνάμε από την δημιουργική-ευχάριστη ενασχόληση στην εξάρτηση. Δυστυχώς σήμερα παρουσιάζεται μια νέα μορφή ψυχοπαθολογίας, εξάρτηση από το ίντερνετ, με αποτέλεσμα να έχουμε νέες δομές αντιμετώπισης αυτού του φαινομένου, πχ. την δημιουργία σχετικών κλινικών.
Ορισμός & Συνέπειες εθισμού στο διαδίκτυο
Τι ορίζεται ως εθισμός στο διαδίκτυο και ποιες οι συνεπείες τέτοιων συμπεριφορών ?
H έννοια του «εθισμού» στο διαδίκτυο είναι ένας όρος που προκαλεί προβληματισμούς και εγείρει πολλα ερωτηματα στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα.
Workshops
#cyber_psychology
Workshops Παιδιών
#workshop_for_kids
Στόχοι των workshops
Τα παιδιά, μέσω της συμμετοχής τους στα workshops, οφελόυνται σε πολλαπλά επίπεδα.
Τα workshops είναι μια σειρά απο βιωματικά εργαστήρια με διάφορες δραστηριότητες όπου σε κάθε συνάντηση καλύπτεται ενας διαφορετικός βιωματικός και μαθησιακός στόχος.
Τα παιδια ενημερώνονται γύρω απ’τους κινδύνους που κρύβει η υπερβολική χρήση των οθονών και του διαδικτύου, μαθαίνουν ν’αναπτύσουν ψυχοκοινωνικές δεξιότητες, κατανονουν θεωρητικές έννοιες συνδεδεμμένες με την χρήση των οθονών (cyberbullying, πλαστικό χρήμα και χρήση του χρήματος στα video games, διαφορες διαδικτυακής κοινότητα συνομιλήκων και πραγματικής κοινότητας συνομιλήκων)
#vr #teenagers
Φόρμα συμμετοχής στα Workshops Παιδιών και Εφήβων
Συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής στα Workshops και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας
#why #virtual_reality
Γιατί οι έφηβοι αναζητούν την εικονική πραγματικότητα
#vr #teenagers
Είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε γιατί οι έφηβοι αγαπούν τόσο πολύ την εικονική πραγματικότητα; Γιατί λοιπόν το εικονικό ελκύει τους νέους και ιδιαίτερα του εφήβους; Είναι λες και το πέρασμα απ την παιδική ηλικία στην εφηβική ζωή συμβολίζεται μέσα απ’ την ενασχόληση στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας. Η ένταξη και η αποδοχή στην εικονική πραγματικότητα συνιστά μια διαδικασία αναγνώρισης σε μια κοινότητα η οποία διέπεται απ’ τους δικούς της νόμους και κανονισμούς. Τα video games σαν άλλες εικονικές κοινότητες προσφέρουν στους νέους έναν ουτοπικό κόσμο, μια τέλεια κοινωνία στην οποία ο καθένας καταλαμβάνει άκριτα -ελεύθερα όποια θέση θέλει.